BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

23 January, 2009

KERIS (Part 1)

Assalammualaikum w.b.t

Lenggang jer UPSI pagi sabtu nie...apa taknya cuti mid sem telah bermula. Dan bagi Cik Eha cuti kali nie mencipta sejarah buat kali ke berapa sebabnya Cik Eha akan kembali ke kampung halaman agak lewat sedikit (sama juga macam sem lepas...Cik Eha adalah orang yang terakhir check out). Walaupun nampak mcm sayu jer sebab tengok ramai yang dah mengusung bagasi masing-masing namun itu tidak mematahkan semangat Cik Eha untuk sama-sama menyertai Kem Pemantapan Sahsiah atau singkatannya KERIS (nanti cuba check balik)

Itulah sebabnya mengapa Cik Eha pulang agak lewat. Program ini akan bermula pada petang ini iaitu hari sabtu dan berakhir pada petang Isnin. Cik Eha bersama sahabat-sahabat yang lain akan memulakan perjalanan pada pukul 1.45 petang dengan menaiki kenderaan rasmi UPSI.

Oh! lupa pula nak bagitau...program ini akan berjalan di sebuah resort di Ulu Yam, Selangor. Banyak aktiviti yang akan dijalankan..insya allah. Antara program yang agak menarik perhatian Cik Eha ialah aktiviti jungle treckking (wah! lamanya tak buat aktiviti ini, best dapat masuk hutan). Selain itu, terdapat juga pengisian-pengisian rohani yang akan dijalankan. Insya allah...Cik Eha akan cuba untuk mengupdate blog Cik Eha dengan menceritakan aktiviti yang akan diadakan sepanjang program. Untuk gambar-gambar yang nak dilihat, Cik Eha nak minta maaf sangat-sangat sebabnya Cik Eha tidak mempunyai kamera digital dan alatan yang sewaktu dengannya...tapi Cik Eha akan cuba juga untuk mendapatkan gambar-gambar tersebut dari mereka-mereka yang mempunyainya (bila la nak beli kamera?...target-->beli kamera cuti nie!)

Oklah...sampai di sini dulu yer. Cik Eha nak melelapkan mata seketika, lepas nie nak kemaskan baki-baki barang yang nak dibawa. Nantikan entry seterusnya...kepada semua sahabat yang tengah bercuti, SELAMAT BERCUTI Cik Eha ucapkan...semoga cuti anda diisi dengan aktiviti yang bermanfaat...(^_^)

p/s: suka jungle treckking!

0 comments: