BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

05 January, 2009

::One Step::

Assalammualaikum w.b.t

Alhamdullilah hari ni merupakan hari pertama aku menjejakkan diri ke upsi untuk meneruskan pengajian semester 4. Dengan jumlah kredit yang sebanyak 18 kredit untuk sem nie...insya allah aku akan menempuh segala halangan dan dugaan dengan penuh ketabahan dan bersikap positif. Moga-moga ALLAH akan menguatkan hati aku supaya aku tidak mudah patah semangat di atas segala dugaan yang dikurniakanNYA...ameen

Subjek-subjek semester ini kebanyakkannya berjumlah 3 jam kredit. Antara subjek-subjek itu ialah seperti berikut:

UPP 1022- Pemikiran Strategik Dan Inovatif
UKB 1012- Bimbingan Dan Penasihatan
TFA1023- Pengenalan Fizik II
TBB 2033- Morfologi Dan Anatomi Tumbuhan
TBC 2012- Aplikasi Multimedia Dalam Biologi
TBB 2023- Biodiversiti Dan Evolusi Monera, Protista, Fungi, Dan Plantae
KPD 2053- Pedagogi Pendidikan

Apa yang terjadi, insya allah aku akan jadikan itu sebagai sempadan buat aku supaya ianya tak akan berulang kembali. Biarlah semua itu berlalu meninggalkan pengalaman untuk aku teladani.

p/s: Pengalaman adalah 'guru' yang terbaik

0 comments: