BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

15 January, 2009

PENGGANAS DUNIA

Assalammualaikum w.b.t

Saya ingin membawa situasi ini...cuba SAYA dan anda bayangkan...

apakah perasaan KITA apabila dengan secara tiba-tiba datang seorang makhluk ALLAH yang tidak dikenali identitinya sedang menceroboh bilik adik-adik KITA atau mungkin sedang menceroboh bilik ibu ayah KITA tanpa sebab yang diketahui...

bayangkan pula...bilik-bilik yang diceroboh itu disepahkan, dindingnya diroboh, segala perabot dirosakkan, dan yang paling menyayat hati apabila ibu bapa serta adik-adik KITA diusir keluar dengan hina sekali...seluruh tubuh mereka dipenuhi luka-luka, dan darah turut mengalir...

Saya bertanyakan sekali lagi...apa perasaan SAYA dan anda???

...
BANDAR GAZA, 16 Januari 2009 - Tentera Israel semalam semakin mara ke sebuah kawasan perumahan di Gaza menyebabkan ramai penduduk melarikan diri ketika angka korban melebihi 1,100 orang.

SEORANG anggota paramedik mendukung seorang budak perempuan yang cedera parah akibat serangan tentera Israel di Gaza semalam.
...
Wajarkah SAYA dan anda hanya berpeluk tubuh? Wajarkah SAYA dan anda menggeleng-gelengkan kepala melihat pengganas Yahudi ini menyerang dunia?...dan wajarkah apabila ada di antara kita yang berkata..."berikan sajalah Palestin pada mereka" (Ingin saya fahamkan mereka, PALESTIN MILIK UMAT ISLAM!!!. TEGARKAH ANDA MELIHAT RUMAH YANG ANDA DIAMI DIRAMPAS TANPA SEBAB YANG DIKETAHUI???...TEGARKAH ANDA???)
Mungkin selama ini kita kerap menjejakkan kaki ke restoran segera Mc Donald...mungkin selama ini perut kita kenyang dipenuhi dengan barangan keluaran syarikat Nestle...mungkin selama ini setiap petang kita dijamu dengan biskut enak keluaran syarikat Danone...mungkin selama ini wajah cantik kita dihiasi dengan solekan barangan keluaran L'oreal...mungkin juga selama ini setiap bulan kita habiskan wang gaji dengan membeli-belah di pusat membeli-belah Carrefour...
Namun bagaimana jika saya katakan kita memboikot barangan-barangan ini...kita lihat bagaimana kucar-kacirnya hidup yahudi laknatullah...kita lihat bagaimana cita-cita mahu menghapuskan penduduk palestin menemui jalan buntu apabila wang untuk membeli peluru gagal diperolehi.
Kita mungkin tidak mampu untuk mengangkat senjata, mungkin tidak mampu untuk bersama-sama menyertai mujahid-mujahid palestin...namun kita sebenarnya boleh dan mampu memboikot barangan mereka dan dalam masa yang sama membantu ekonomi umat Islam dengan membeli produk keluaran Islam, tak salah bukan andai kita saling membantu?
Di samping itu, SAYA menyeru agar SAYA dan anda terus-menerus menyerang YAHUDI LAKNATULLAH dengan senjata kita...'DOA'...Saya percaya dengan seyakin-yakinnya bahawa senjata ini adalah senjata terhebat malah lebih hebatnya dari senjata kimia PHOSPORUS yang digunakan mereka.

Wahai Tuhan kami, sesungguhnya kami menjadikan-Mu sebagai pendinding (kepada musuh2) kami, dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan mereka.
Wahai Tuhan kami, binasakanlah kesempurnaan mereka, dan pecah-belahkanlah jemaah/kesatuan mereka, dan gagapkanlah perkataan mereka (melalutkan kereka), goyahkanlah pendirian mereka, dan hantarkanlah anjing2 ke atas mereka dari anjing2 Mu, wahai Tuhan Yang Maha Gagah Perkasa, wahai Tuhan Yang Maha Berani, wahai Tuhan Yang Maha Berdendam,
wahai ALLAH
wahai ALLAH
wahai ALLAH
Wahai Tuhan kami, wahai Tuhan yang menurunkan al-Kitab (al-Quran), dan wahai yang menjalankan awan, dan wahai yang menghancurkan tentera al-Ahzab, hancurkanlah mereka dan bantulah kami ke atas mereka, amin.


p/s: AYUH AGRESIF!!!

0 comments: